Preguntes freqüents

Haig de ser administrador/a de centre per poder fer una reserva pel meu grup-classe?

No, no cal ser administrador/a de centre per poder fer reserves. Si tens un usuari creat i vinculat a un centre (amb les dades de facturació entrades dins de la plataforma), ja podràs fer una reserva pel teu grup-classe. 

Ja estic vinculat/da a un centre educatiu, puc vincular-me a un altre?

Sí que pots estar vinculat a més d'un centre. Només has d'entrar al teu perfil i veuràs que sota del teu nom apareix una fletxeta que et permetrà vincular-te a un nou centre. Pots vincular-te a tots els centres educatius on treballis.  

Com puc recuperar la meva contrasenya?

Pots recuperar la contrasenya clicant aquest enllaç

Com s'assignen les places?

Per ordre d'inscripció. Les inscripcions s'obren el dilluns dia 4 de setembre a les 8 h. Quan s'acabi l'estoc, et podràs apuntar a la llista d'espera. 

Tinc algun descompte si sóc un centre de màxima complexitat?

Aquest any, cada equipament mantindrà la seva política de descomptes. Si teniu algun dubte, podeu contactar directament amb els/les responsables de l'equipament organitzador de l'activitat a través del formulari de consultes de laCultivadora. 

On puc trobar les factures dels pagaments realitzats?

Entra el teu espai personal i ves a l'apartat  "Factures".  També trobaràs totes les factures dins de l'apartat "Reserves". Clica sobre la reserva que t'interessa i veuràs un botó on diu "factura" o "rebut". L'Auditori i el TNC emeten rebuts. Tot i així, L'Auditori us enviarà una factura passada una setmana i el TNC, si ho demaneu, us farà una factura del rebut corresponent. 

Si heu pagat amb targeta, podreu veure la factura a l'instant. Si heu pagat amb transfarència, caldrà que pugeu el comprovant i que l'equipament validi que la transfarència és correcta. Un cop validada la transfarència es generarà una factura de forma automàtica. 

Cal que confirmi la reserva per assegurar-me de no perdre les entrades?

Sí, quan tens les entrades a la "cistella", aquelles entrades encara no les tens confirmades. Recorda que per assegurar-te de perdre les entrades durant el procés de compra,  cal que "confirmis la reserva". Com? Tens dues opcions: pagant al moment o clicant al botó "Pagar després" i "confirmar reserva".

Si vull fer una reserva per més de 50 persones, què haig de fer?

La plataforma permet que cada reserva pugui ser per diversos grups-classe. Cada grup-classe pot ser de màxim 50 alumnes, però pots afegir tants grups-classe com vulguis. Per exemple: si vols venir amb 5 grups-classes de 1r d'ESO (125 alumnes, 5 grups-classe de 25 alumnes), pots anar afegint grups fins a tenir una reserva de 5 grups-classe. Excepcionalment, algunes activitats limiten la quantitat de grups-classe que poden venir per escola. 

He fet un primer pagament amb transfarència i no m'apareix com a "pagat", què ha passat?

Si fas un pagament amb transferència és molt important que adjuntis el comprovant. Un cop adjuntat el comprovant de pagament, l'equipament revisarà que la transferència sigui correcte. Si la transfarència és correcta, validarà el pagament i, en aquell moment el primer pagament constarà a la plataforma. La factura també s'emetrà amb data del dia de la validació del pagament. 

Si tinc dubtes a qui puc escriure?

- Si teniu dubtes d'un espectacle o d'una reserva concreta, podeu enviar una consulta des de la plataforma de laCultivadora. Recordeu que cada reserva té associat un "xat" en forma de "consulta". Si teniu dubtes o demandes amb relació a una reserva cal que obrir una "nova consulta" des de l'àrea d'usuari. 
- Si teniu dubtes d'una activitat podeu fer la consulta des de la fitxa d'activitat, en concret, on diu "Tens algun dubte? Envia una consulta".
- Si voleu dirigir les vostres consultes a un equipament en concret, teniu tots els contactes a l'apartat "contacte": https://lacultivadora.cat/contacte.
- Si teniu algun dubte de funcionament de la plataforma, podeu escriure al correu genèric: info@lacultivadora.cat 

Si no he fet la reserva de l'activitat puc veure la factura que s'ha generat automàticament al pagar?

Només podràs veure les factures de reserves que han fet els teus companys/es si ets administrador de centre. Pots veure el videotutorial on s'explica com fer-se administrador de centre. Una altra opció és que el/la docent que ha fet la reserva, es descarregui la factura i manualment te l'enviï per correu electrònic. 

Si jo no he fet la reserva, puc tenir accés a la informació de la reserva i la factura corresponent?

Sí, només cal que la persona que ha fet la reserva comparteixi la reserva amb tu. Per compartir la reserva, cal anar a dins l'àrea d'usuari, a l'apartat reserves, clicar sobre la reserva que es vol compartir i després clicar el botó "Compartir".
A més, si ets administrador pots veure totes les factures per defecte. 

Tutorials