Recursos

Aquí trobaràs els recursos que posem al vostre abast
Llavors
Música
Dansa
Teatre
Òpera

Afina la teva cerca:

Àmbit
Tipologia
Document
Destinatari
Equipament

Cerca per paraula

Document
Mostrant 10 resultats de 173

Ordenar per:

Recomanat
Música
Document
Destinataris : Artista, Docent, Per aplicar a l'aula
L’Auditori
Recurs relacionat amb l'activitat: Bandàstic .
En aquesta guia trobareu la informació referent al concert Bandàstic. El material que conté està creat com a anticipació per facilitar el seguiment d'aquest per a persones amb TEA.
Altres
Document
Destinataris : Docent, Per aplicar a l'aula
Liceu
Recurs relacionat amb l'activitat: La Torre dels Somnis .
Textos de la dramatúrgia de La torre dels somnis.
Dansa
Document
Destinataris : Docent, Per aplicar a l'aula
Mercat de les Flors
Recurs relacionat amb l'activitat: CÈL·LULA #6: Faula .
Aquesta peça és un nou capítol en la investigació de Roser López Espinosa sobre el que podem construir plegats. Partint de la idea que dins de cada món n'hi ha molts de possibles, "FAULA" explora els fils que ens connecten i els vincles que ens sostenen.La proposta s'articula sobre diversos eixos:La fabulació com a força: L'obra busca revifar la capacitat d'imaginar, de crear altres realitats que, en ser projectades, es fan possibles. És una invitació a connectar amb allò que som com a espècie a través de la invenció i la meravella.El cos col·lectiu: Vuit intèrprets treballen la idea d'un "puzle, un cos fet de cossos interconnectats". Aquest cos col·lectiu, que pot semblar impossible, avança gràcies a la confiança mútua i la força del grup, donant lloc a "criatures fabuloses" i efímeres.Inspiració en la natura: Seguint la línia de treballs anteriors com L'estol, la coreògrafa s'inspira en la bellesa imperfecta dels éssers vius."FAULA" és una celebració de tot allò extraordinari que hi ha en nosaltres i de la meravella que fa possible allò que semblava impossible.
Música
Document
Destinatari : Docent
Palau de la Música Catalana
Recurs relacionat amb les activitats: Tocats X l'Orgue*, Tocats X l'Orgue! TEENS, Tocats X l'Orgue! .
Teatre
Document
Destinataris : Docent, Per aplicar a l'aula
Teatre Lliure
Recurs relacionat amb l'activitat: DO2 llops .
Les Petites crítiques són un material d’acompanyament que vol apropar la noció de la crítica teatral als infants i joves, no per formar crítics  professionals sinó perquè les eines que fa servir la crítica fomenten una actitud activa de l’espectador que ens sembla imprescindible d’incentivar. Despertar el sentit crític permet mirar el món d’una altra manera més enllà del teatre. Ajuda a qüestionar-se les coses, a entendre la complexitat i la confrontació d’idees. També és un exercici per (re)pensar l’obra, tornar a l’experiència des de l’anàlisi fent l’acció de rememorar allò viscut. Per aconseguir-ho, els dossiers de Petites crítiques relacionen els espectacles programats amb determinats aspectes del llenguatge escènic.Amb aquest espectacle volem parlar del recorregut del pa des de l'origen fins la taula. Per això trobareu en aquest dossier unrecull de lèxic relacionat específicament amb aquests i d’altres aspectes de l’espectacle.
Teatre
Híbrid
Altres
Document
Destinataris : Per aplicar a l'aula, Docent
Teatre Nacional de Catalunya
Recurs relacionat amb l'activitat: El petit Guinovart: de l’obra al cos .
A través del joc, l'experimentació i els contes ajudem a apropar els alumnes al món artístic d’una manera més participativa i activa.Si, a més, voleu treballar d’una manera diferent a la proposada, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres i us assessorarem sobre el material educatiu i les dinàmiques per adequar-les en cada cas.
Música
Dansa
Teatre
Altres
Document
laCultivadora
Música
Document
Destinatari : Per aplicar a l'aula
L’Auditori
Recurs relacionat amb les activitats: Pica-so 24-25, Pica-so .
Pica-so, un espectacle a través del qual us endinsareu en l’univers musical d’un dels pintors més genials del segle XX. De la mà de Pablo Picasso, ens acostarem al flamenc, a les músiques de la Barcelona modernista, als ballets russos  i fins i tot al cuplet i la chanson francesa. Després de veure l’espectacle a L'Auditori, us podeu desplaçar fins al TNC per realitzar un taller artístic que us permetrà reviure l'espectacle des d'un altre disciplina. Descobriu la figura del pintor extraient la part més personal. 
Teatre
Òpera
Document
Liceu
Recurs relacionat amb l'activitat: Espectacle La cuina de Rossini en itinerari .
Una proposta didàctica per apropar-se a l'òpera des del teatre.
Dansa
Document
Destinataris : Docent, Per aplicar a l'aula
Mercat de les Flors
Recurs relacionat amb l'activitat: Mètode Rosa .
"Mètode Rosa" es defineix com una "orgia artística indescriptible" i un "espectacle invertit sobre invertits". La proposta de Pere Faura, en col·laboració amb el músic Niels Bekius, juga a desdibuixar les fronteres entre disciplines per crear un des-concert ballat sobre la identitat, els armaris, la música i la dansa.Les característiques principals del projecte són:El repertori: L'espectacle revisita i reinterpreta un cançoner que va des de cançons tradicionals catalanes fins a himnes de Raphael, Alaska, Lluís Llach, Edith Piaf o Queen, que han marcat la memòria personal de l'intèrpret i la col·lectiva del col·lectiu LGTBIQ+. Un tret destacat és la traducció de grans èxits del pop al català.Format invertit: L'espectacle trenca la cronologia habitual i es representa a l'inrevés: comença amb la festa post-funció (amb DJ i karaoke), continua amb el col·loqui amb els artistes i acaba amb el principi de l'obra.Temàtiques: La peça reflexiona sobre el fet de ser gai, la gestió de les crisis existencials i la necessitat de rememorar el passat per qüestionar el present. Ho fa amb humor, ironia i un to popular i accessible.Activitats: Cada funció es presenta com una nit d'estrena, incloent una festa, karaoke i una xerrada post-funció per compartir l'experiència amb el públic.

Plataformes Digitals

Descobreix les plataformes digitals